Post by tiodesungiwa on Mar 16, 2022 6:08:13 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi rajoittamattomaan kestävyyteen ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Bubble Shooter புதிர் uxra
Bubble Shooter ধাঁধা xmxj
Jäätyy koko ajan.
Koukuttava
Koukuttava pieni peli. Hauskaa pelata.
Hyvin yksinkertainen ja iloinen. Se on täydellinen tapa tappaa aikaa.
Tämä peli on hullu stressinpoistaja. Samaan aikaan mainokset stressaavat meitä jälleen vihollisena joka tasolla. Ole kiltti ja tee jotain sen eteen.
Ok
Nautin todella tästä pelistä, kunnes… tajusin sen huijaavan minua! Testasin teoriani 3 kertaa, eri yhteyksissä, ja sain samat tulokset.Sanoisin, että niin paljon rahaa kuin olen käyttänyt kolikoiden ostamiseen tähän peliin, saan puolet takaisin. Ketään ei pitäisi hyödyntää tällä tavalla "pelin" kautta, jonka oletetaan olevan viihdyttävä.
Pe
Olisi hyvä, jos se ei jäädy
Ihan Okei. Vaikeampikin vois olla
Erittäin erittäin erittäin mukava peli 🌷
miksi en näytä facebook-yhteyttäni pelissä, se on ollut 3000 jotain, mutta en näytä, olen niin surullinen aloittaessani 1.
Peli on liian hyvä, mutta miksi ihmeessä laitat mainoksia, joita ei voi sulkea edes minuutin katsomisen jälkeen, kunnes suljen sovelluksen ja avaan sen uudelleen nauttiakseni pelistä..!!! Poista tällaiset mainokset!!!
Tämä kupla-räiskintäpeli on aika hyvä. Se ei ole antanut minulle mitään "lahjoista", jotka on ansaittu saavuttamalla eri tasot. Se on minulle velkaa 6 kristallipalloa ja 5 salamanpulttia.
Lasten on hyvä oppia värejä ja leikkiä
Nautin pelistä, vaikka se on suunnittelultaan yksinkertainen, siinä on aivan liikaa mainoksia ja liian vähän palkintoja. Ennen sait kolikoita muutaman tason välein, mutta he lopettivat sen ja korvasivat ne mainoksilla. Olen tasolla 3643, joten olen pelannut pitkään.
peli on koukuttava ja hauska, mutta useita kertoja viime aikoina se katkeaa pulman ratkaisemisen jälkeen ja sinun on suljettava peli puhelimen kautta ja avattava peli uudelleen jatkaaksesi pelaamista
Mukavaa ja rauhallista peliä ilman jännitteitä 😎
Aivan mahtava
rakastan peliä, mutta aivan liikaa mainoksia
Hyvä mut jää koukkuun
Huono laukauksen hallinta, pallo meni aina ja jatkuvasti väärä väri, kun nuo värit eivät ole laudalla vain saadaksesi sinut laukauksille
Poistin juuri Bubble Shooterin asennuksen sen jälkeen, kun LOPISTIN LOPPUUN erittäin vaikean tason (2031), ja viimeinen kupla jäätyi pohjaan enkä koskaan rekisteröinyt, että voitin tason. Olen hyvin turhautunut ja lopetin tämän surkean sovelluksen!
Peli oli *hauskaa, kunnes se pakotti ostamaan pisteitä tasojen läpäisemiseksi. Pelasin 3689 asti, viimeinen noin kolme kuukautta tason läpäisemiseksi, eikä se ole enää hauskaa, itse asiassa on turhauttavaa, jos en voi läpäistä tasoa 2 haasteessa. Poistettu
Yleensä ei tarpeeksi kuplia poistamaan kaikkia kohteita.
Tulen kaipaamaan tätä peliä. Olen odottanut päivitystä 3 kuukautta siitä lähtien, kun läpäin tasot, joten en voi pelata sitä enää. Mutta jos olet vasta aloittamassa, suosittelen.
Bubble shooter on hauska tapa testata aivosi ja päästä eroon tylsyydestä!
tosi hyvä peli! (tähän ei kyllästy)
Leppoisaa ajanvietettä
Mainokset tekevät pelistä erittäin tylsän n hitaan. Poista mainokset ystävällisesti, koska ne ovat liian pitkiä n yksitoikkoisia.
Peli on loistava. Mainokset, jotka eivät kunnioita sitä, että pelisi on mykistetty ja kytkevät äänen päälle täysillä huutaen sinulle, ovat niin hätkähdyttäviä ja sopimattomia, etten pelaa peliä enää.
Se on erittäin mielenkiintoinen peli vapaa-ajalle
mahtava, paras vaihtoehto karkkiraskaukselle.
Mainokset ovat häiriötekijä
Liikaa mainoksia jokaisen tason välillä. Mainokset ovat 30 sekuntia tarpeettomia
Liikaa mainoksia. Se on erittäin ärsyttävää.
Inhoan tätä peliä, koska joka kerta kun pääsen 1000 tasolle puhelimeni pilaantuu, olen kokeillut sitä 4 eri kertaa nyt joten luovutan
Parempi kuin useimmat samankaltaiset pelit.
Olen pelannut tätä peliä yli vuoden. alkoi hauskasti. Kuitenkin mitä korkeammat tasot, sitä enemmän ongelmia, kuten tauko, pelin pysähtyminen ja alusta, kun taso päättyy, niin paljon mainoksia. mainokset pysähtyvät, ylimääräiset ilmaiset laukaukset tyhjenevät, kun painat painiketta käyttääksesi niitä. Nyt pelaan viettääkseni vapaa-aikaa, en enää niinkään huvikseni. yrittää vain saada kurssi loppuun.Uusin päivitys hajoaa puhelimessani – kun mainokset loppuvat, näyttö muuttuu valkoiseksi, lukuun ottamatta pientä lukkoa vasemmassa alakulmassa, joka johtaa Vunglen verkkosivulle – muita painikkeita ei näytä poistuvan mainoksesta. Ainoa vaihtoehtoni on sulkea peli. Tämä tapahtui 5 kertaa peräkkäin. Lopetin pelaamisen, jotta voisin kirjoittaa tämän arvostelun. Korjaa tämä.
Ei mene minne pitää.
miksi on niin vaikea päästä ulos joistakin peleistä am on 42 ja ei helvetissä se ei siirry 43 am menettäen unen miksi se ei liiku
viimeinen laukaus hyviä laukauksia .
vain toistavaa ja ärsyttävää puhetta.
Kun pääset pidemmälle peliin, se ei toimi kunnolla. Sinut huijataan eduista, kuten lisämahdollisuuksista. Se myös lukkiutuu ja sinun on käynnistettävä uudelleen.
koukuttava peli, mutta ei pysty menemään tason 45 edelle
WORLD of SUBMARINES: Navy PvP Laga rpt
Monipuolisia ja viihdyttäviä tasoja loputtomiin. Mainokset ja hieman hämmentävät pelimekaniikat miinusta, mutta niitä tottuu.